Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky studia Human Regeneration Studio, společnost Talent Explorer s.r.o., IČ:  24787612, adresa studia Na struze 1740/7, 110 00, Praha 1

1. Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb studia a kupujícími poskytovaných služeb. Poskytovatel služeb je uveden v záhlaví těchto všeobecných obchodních podmínek a dále v těchto všeobecných podmínkách vystupuje jako „studio“.
1.2. Poskytovatel poskytuje služby na základě platného živnostenského oprávnění.
1.3. Nákupem dárkového poukazu, nebo objednáním konkrétního termínu na terapie, osobně, telefonicky, emailem, SMS, nebo prostřednictvím rezervačního systému, kupující dává svůj souhlas s těmito všeobecnými obchodními podmínkami studia. Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby studia nevyužít.
1.4. Znění všeobecných obchodních podmínek může studio měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění všeobecných obchodních podmínek.

2. Sdělení před uzavřením smlouvy o poskytování služeb
2.1. Na smluvní vztah mezi studiem a zákazníkem se vztahují i ustanovení zákona na ochranu
spotřebitele.
2.2. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Studio používá pro komunikaci se zákazníkem veřejnou komunikační službu v cenách, jež nejsou vyšší, než běžné ceny hovoru. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám.
2.3. Smlouva strany zavazuje do okamžiku splnění všech vzájemných práv a povinností, pokud není sjednána možnost odstoupení od smlouvy.
2.4. Odstoupení od smlouvy je možné v případech sjednaných v čl. 9. všeobecných obchodních podmínek, upravujícím právo na odstoupení od smlouvy, výši odstupného, podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění tohoto práva.
2.5. Pro řešení sporu mezi studiem a zákazníkem se použije úpravy dle zákona o ochraně spotřebitele pro řešení spotřebitelského sporu. Návrh může podat pouze zákazník, a to ve lhůtě jednoho roku ode dne, kdy kontaktoval studio za účelem řešení sporu a jeho stížnost nebyla studiem vyřešena. Studio je povinno se k návrhu vyjádřit do 15ti dnů. Náležitosti návrhu upravuje zákon na ochranu spotřebitele. Náklady na mimosoudní řízení si nese každá strana ze svého.
2.6. Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem nad plněním povinností stanovených zákonem na ochranu spotřebitele dle §23 odst. 16 zákona na ochranu spotřebitele. Aktuální informace o mimosoudním řešení sporu mezi zákazníkem a salonem jsou dostupné na www.coi.cz. Řízení je zahájeno dnem, kdy pověřený subjekt obdrží návrh dle §20n zákona na ochranu spotřebitele.
2.7. Bližší informace pro spotřebitele včetně informace o přeshraničních spotřebitelských sporech jsou k dispozici na www.mpo.cz, sekce ochrana spotřebitele.

3. Objednávky služeb
3.1. Termín návštěvy Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem osobně, telefonicky, sms, emailem nebo přes rezervační systém. Dohodnutý termín je považován za uzavření smlouvy o poskytování služeb. Tato smlouva je uzavírána v českém jazyce.
3.2. Přeobjednání – Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na terapii dostavit, informujte studio o tom min. 3 dny předem telefonicky, SMS nebo emailem.
3.3. Předčasný příchod – K čekání jsou ve studiu určeny prostory čekárny.
3.4. Pozdní příchod – Dostaví-li se zákazník po dohodnutém termínu, bude služba provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase.
3.5. Absence zákazníka – Vzhledem k charakteru poskytovaných služeb je příslušný poskytovatel
oprávněn v případě neomluvené absence požadovat storno poplatek ve výši 50% z ceny dohodnuté služby, na kterou byl zákazník objednán a na kterou se nedostavil. Nedostaví-li se zákazník opakovaně na objednanou službu bez omluvy, vyhrazuji si právo takového zákazníka vyřadit z databáze zákazníků a na
další ošetření jej již neobjednat. Má-li zákazník dárkový certifikát na konkrétní službu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz je k tomuto datu považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby k tomuto datu odečtena z hodnoty certifikátu.
3.6. Odmítnutí služby – Služba může být odmítnuta v těchto případech: a) zákazník se dostaví na proceduru se zjevnými příznaky infekčních onemocnění (nachlazení, opar, vyrážka, plísňové onemocnění, vši…) b) zákazník se dostaví na proceduru v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek c) zákazník se dostaví na proceduru se zdravotními problémy medicínského charakteru d) zákazník se dostaví na proceduru v nevyhovujícím hygienickém stavu e) zákazník se během objednávání termínu nebo během procedury vyjadřuje nepřístojným způsobem, působí hluk, uráží poskytovatele služeb a nebo obtěžuje svými projevy chování ostatní zákazníky salonu f) u zákazníka se v
minulosti objevila alergická reakce související s použitím materiálů, které se při poskytování vybrané služby běžně používají (např. alergie). Zákazník je povinen na tuto skutečnost provozovatele služeb upozornit a tato skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené služby.
3.7. Předčasné ukončení služby Služba může být předčasně ukončena, pokud se: a) během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění, nebo b) během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek, nebo c) během služby se u zákazníka objeví zjevné
příznaky zdravotních problémů, nebo d) během služby bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem e) během poskytování služby se u zákazníka objeví alergická reakce na použité materiály.

5. Osobní věci a cennosti
Osobní věci je zákazník povinen si vzít s sebou do místnosti, kde je poskytována služba, za jakékoliv případné ztráty věcí zákazníka před, během i po proceduře a za věci odložené v prostoru čekárny naše studio neručí.

6. Ceníky
Jsou k nahlédnutí na webových stránkách studia. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku, popřípadě soboty a neděle. Jsme plátce DPH.

7. Dárkový poukaz
7.1. Použití dárkového poukazu
U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh a rozsah dohodnout při sjednávání termínu návštěvy. Použití dárkového poukazu určeného na konkrétní službu je možné pouze na službu uvedenou na poukazu bez možnosti záměny za jinou. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit předem při objednání služby.
7.2. Hodnota dárkového poukazu
Dárkové poukazy jsou vydávány buď s uvedenou nominální hodnotou, nebo na konkrétní druh terapie. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu ani poukaz samotný nelze směnit zpět za hotovost.
7.3. Platnost dárkového poukazu Dárkový poukaz je platný, pokud nebyla vyčerpána jeho hodnota, nebo neuplynula lhůta jeho
použitelnosti. Poukaz lze použít i pro částečnou úhradu s hotovostním doplatkem. Objednání služby je třeba provést minimálně 14 dnů před koncem platnosti dárkového poukazu.

8. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením poskytovatele služby. Reklamace se podává písemně na adresu studia.

9. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 25.10.2023